fredag den 18. oktober 2013

Refashioin/upcycling: Leggins!

Denne gang er det et par leggins der er blevet til leggins. Meget opfindsomt - I know! :) Men jeg fandt de her fine leggins med stjerner på i genbrugen til en 10'er. Der var intet mærke i, men vil tro det er en str. 134. Jeg kunne ikke stå for stjernerne, så med hjem måtte de altså. Nu har jeg sat saksen i dem og det er foreløbig blevet til et par leggins i str. 98 og det nederste af benene på originalen venter på at blive sat på en bluse som ærmer. :)



Jeg har brugt linning og elastik fra de originale leggins.

I bunden har jeg overlocket og lagt op med tvillingenål.






2 kommentarer :

  1. Meget fikst... Man kunne næsten fristet til at forslå dig at sætte ærmerne på en kjole, tror det ville blive så fint et lille sæt

    SvarSlet
    Svar
    1. Jamen det er da en fantastisk idé! Takker! :-D

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...