lørdag den 12. oktober 2013

Babysæt af babyfløjl.

Et par af vores gode venner fik en lille pige for 7 uger siden. Vi har slet ikke haft tid til at besøge dem, men idag skulle det være og hvor var det hyggeligt. Hun er en rolig lille fis og vokser med lynets hast. Jeg troede faktisk der ville gå længe inden dette sæt i str. 68 ville passe, men det passer sikkert lige om lidt. :)

Spenceren er syet i babyfløjl fra StofogStil og mønstret har jeg selv kreeret (med lidt hjælp fra Elsebeth Gynthers smækbukse-mønster i str. 74). Bukserne er i en blød bomuldsjersey fra Stofdillen og mønstret er fra Ottobre 3/2013. 

















6 kommentarer :

  1. Sikke et sødt sæt, heldig lille pige:)
    Elsebeth gynther har da også lavet et Spencer mønster i samme bog, det har jeg da brugt til niecen;)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. :-) Jo, der også et spencermønster, men det er kun fra str. 1 år. Det var lige stort nok synes jeg. :-)

      Slet
  2. Sikke et sødt sæt, det skal nok falde i god jord :-)
    Kh Sabrina

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker. Jo, det blev vel modtaget. :-)

      Slet
  3. Sikke et bedårende lille sæt - og så i sådan nogle skønne farver

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak og ja, jeg er også vil med farverne. :-)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...