tirsdag den 29. oktober 2013

Kan man have held i kærlighed og spil på samme tid?

Jeg er godt gift! Sådan, så er det sagt! Ikke fordi det skal lyde rosenrødt - for dét er det jo aldrig helt. Men selvom min mand og jeg nogle gange kan skændes så taget løfter sig og jeg bander ham langt væk, så er han jo fantastisk. Om mon dog, at vi havde været sammen i næsten 11 år, hvis der ikke var noget kærlighed til stede også?! :)

Grundet til emnet er egentlig bare, at jeg har vundet en frygtelig masse give aways på det sidste. Bl.a. den jeg vidste i dette indlæg, men faktisk også 3 mere! 

Først så vandt jeg en fotobog fra Cewe på bloggen Luft unger vingerne, derefter en hyggepakke til Vild med Dans fra Danske Spil på bloggen Nullergøjen og til sidst et mobilabonnement hos Call me på bloggen Tulletøsen

Jeg valgte at lave en bog med Adrians tegninger som jeg havde scan'et ind. Idéen har jeg set et sted i blogland. 





Hyggepakken fra Danske Spil. Teen er fantastisk! Og kakao'en er også godkendt - også af Adrian. :)

Og pakken kom tilmed i denne skønne æske. Med pakken fulgte også 150 kroner til at spille for på Danske Spil. Jeg tror jeg spiller på at Mie og Mads vinder. :)

Arjmen, hvor det dog skønt. Så åbenbart må man kunne man have held i begge ting på én gang! :)

8 kommentarer :

  1. Hvor er du dog heldig - også med kærligheden ;-)

    SvarSlet
  2. Man må gerne være heldig både i spil og kærlighed :)

    SvarSlet
  3. Sikke en masse flotte gaver du har vunder :)
    Sikke en god idé med en bog med tegninger!
    Jeg glæder mig til at se alle de fine ting du får lavet i november måned under "sy til din baby" :)
    Jeg deltager også selv, så håber jeg måske finder noget inspiration hos dig :o)
    Kh Sabrina / brineh.blogspot.dk

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. :-) Jeg glæder mig også til at se hvad du og alle de andre finder på. Jeg har allerede færdiggjort lidt og håber jeg får tid til en sjat mere i løbet af måneden. :-)

      Slet
  4. Sikke en fin bog, den bliver også sjov at kunne kigge tilbage i om et par år.

    - Anne

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det tror jeg også. Allerede nu kan man jo se en forskel. :-)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...