lørdag den 5. oktober 2013

Kreadag!

Igår var afsat til en krea- /hyggedag med min søster. Det gør vi engang imellem (men alt for sjældent) og det er bare SÅ hyggeligt. Det ender næsten altid med, at vi får snakket mere end vi får produceret. Men det gør ikke noget, bare det er hyggeligt.

Lidt billeder fra dagen:

Første projekt var foldning af en papirlampe (vejledning fandt jeg på Pinterest selvfølgelig).

Lad os bare sige at resultatet var "en prøve"! :) Dælme svært!


Jeg fik tegnet nogle mønstre af.

Min søster havde bagt den LÆKRESTE citrontærte! Nøj, den var god!

Og så havde min søster gang i et forsøg med at lave jelly-orme til halloween! Første forsøg gik ikke godt og jeg tog hjem inden 2. forsøg var afsluttet, så venter spændt på resultatet. 




2 kommentarer :

  1. Sikke en hyggelig dag - er spændt på at høre mere om de der jelly orme :) kh Pia

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gør jeg også. De så ret naturlige ud i vejledningen. :-)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...