torsdag den 24. oktober 2013

Er gået helt upcycling/refashion amok!

Jeg har længe været ramt af refashion-feberen og for nogett tid siden indgik jeg en aftale med mig selv, om at få brugt noget af alt det stof og aflagte, men gemte, tøj jeg havde liggende. Og det går ganske glimrende - det er nok to måneder siden, der kom nyt stof i huset!
Nu skal jeg jo så starte på arbejde lige om lidt og i den forbindelse er mit mål, at bunken med halvfærdige projekter skal være væk inden. Og det går også strygende!! Se bare her:

En størrelse "meget stor" skiundertrøje er blevet til et 3-delt sæt skiundertøj i str. 98:

Før

Efter

Efter

En str. 44-46 tynd fleecetrøje er indtil videre blevet til et par leggins. Sådan nogle tykke leggins er jo nærmest uundværlige, hvis en pige i skovbørnehave vil have kjole på en dag:

Før

Efter




6 kommentarer :

  1. Lækre sager du der har fået lavet...

    SvarSlet
  2. Hvor er du sej! Det er nogle fine ting, du har syet.

    SvarSlet
  3. Super god ide og det er nogle rigitgt lækre ting du har fået lavet :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, man har sine lyspunkter. ;-) Og tak. :-)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...