onsdag den 14. januar 2015

Fastelavn: inspiration og udklædning til salg.

Nu er det ved at være tid igen - årets obligatoriske kreative udfoldelse omkring fastelavn. Selvom det altid kommer bag på mig, at det er nu, så hygger jeg mig virkelig med det.
I børnehaven er der altid et tema som man skal følge. Årsågen er, at de voksne hvert år laver et skuespil omkring temaet og børnene i de forskellige udklædninger skal så spille rollerne. I år er temaet "trolde". Andre år har det været fx. "skovens dyr" og "Pippi". 
Adrian er jo startet i skole og her er der frit slag. Er derfor lidt spændt på hvad han finder på og om det stadig er mors hjemmelavede der dur. Håber ikke vi skal ud og have fat i en af de der skrækkelige polyester "BR-udklædninger". ;) 

Jeg laver også gerne udklædninger på andre tider af året, så vil du have lidt inspiration til hjemmelavede kreationer kan du se et udsnit af mine HER.

 Victoria som Pippi's hest sidste år.


I år vil jeg også gerne sælge nogle af de udklædninger vi har brugt - de ligger jo bare og fylder. Kan du derfor bruge et af de nedenstående sælges de til 100 kr pr. stk. (Pippis hest er ikke til salg).

 Et lille egern (halen holdes oppe af en sele der spændes inde i dragten), passer uden på en flyverdragt i str. 104/110.


Hr. Nilsson - eller en abe om man vil. Passer uden på en flyverdragt i str. 116/122.


 Et pindsvin kan man også være. Passer uden på en flyverdragt i str. 104. ("piggene" skal nok rettes ud når den er kommet på).

6 kommentarer :

  1. Hold op hvor er pindsvinet bare sødt. Desværre er min den mindste for stor til en 104 :-/

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak - det tog også en evighed at lave. :) Jeg tror selve dragten er en 110/116. De er lavet så de passer udenpå flyverdragterne, men de kan jo også bruges uden. :)

      Slet
  2. Hej
    Vi er en institution der lige står og mangler et pindsvine kostume. Har du stadig det til salg?

    SvarSlet
  3. Hej! Ja, jeg har det stadig. Send mig evt. en mail på lktl2@yahoo.dk. :)

    SvarSlet
  4. Er dit pindsvinekostume solgt? Ellers vil jeg gerne købe det - den er godt nok sød 😊

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Camilla. Jeg har det stadig. Send mig en mail på lktl2@yahoo.dk, så kan vi finde ud SF noget. 😊

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...