mandag den 14. januar 2013

Upcycling! - og lækre genbrugsfund!

Jeg meldt mig til Upcycling January hos Sarah med bloggen "motherbl gger". Indtil videre er det kun blevet til en enkelt kreation (denne trøje), men der er flere på vej. De to næste projekter bliver et sæt nattøj til Victoria, lavet af kjolen på billedet herunder. Striktrøjen på billede 2, er en lækker sag af blød merinould, som, ligesom natkjolen, er fundet uhyre billigt i genbrugen. Striktrøjen skal laves til en trøje til Adrian, og måske der kan blive til en lille babyvest til den fætter, der snart melder sin ankomst. 
Sååå.... mere upcycling er på vej (der er bare liiiiige en masse andet der skal ordnes først). ;)

 Undskylder billedkvaliteten - dårligt vinterlys.



På min tur til Århus i sidste uge, stødte jeg på en genbrugsbiks ude på bøhlandet. En rigtig stor og lækker butik! Jeg fandt lidt guf til stofreolen (som faktisk er for lille, men jeg får snart et dejligt stort skab til alt mit stof):

 Et skønt junior betræk med pudebetræk til (billedet gør det mere mørkt end det er). Hvad mon jeg skal finde på til dette??

Kæmpe stykke ubrugt stof. Jeg kiggede på det et par gange inden jeg besluttede at tage det med. Tror det vil være fint sammen med nogle lidt mere afdæmpede stoffer. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...