tirsdag den 8. januar 2013

En tur i Smuksak...

... er lige hvad jeg har været. Jeg havde helt ekstraordinært fået noget arbejde lidt uden for Århus i dag og da jeg skulle vente på færgen, var det jo oplagt at smutte fordi Smuksak butikken. Og jeg blev ikke skuffet. Det er en virkelig skøn butik og i dag var det Pernille med By Pepe, der stod bag disken. Vi fik os en hyggelig sludder og efter enorme anstrengelser lykkedes det mig kun at købe en enkelt ting (der var dog meget mere der fristede skal jeg hilse og sige). Jeg fik købt en bluse til Victoria fra Bybørn. Det der tiltrak mig var de skønne farvesammensætninger og kvaliteten - billede kommer når det lykkedes mig at få et billede af Victoria med blusen på. :)

I was there...! 
(med god stil efter en formiddag i en svinestald)

Jeg var også et smut i Stof & Stuff (de to butikker ligger faretruende tæt på hinanden) og hold da op for nogle lækre ting de har der. Jeg kunne købe det hele, men nøjedes med dette her økologiske jersey med vikinger (så sejt!):

Jeg har nappet billedet fra hjemmesiden, da lyset ikke er til at tage billeder lige nu.

Og så lidt stemningsbilleder fra en gråvejrs dag i hyggelige Århus (eller er det Aarhus??):





Den hyggeligste gade


Og det var mørkt inden færgen sejlede derfra...

4 kommentarer :

  1. Svar
    1. Takker! Man vil jo ikke fornærme nogen. ;-)

      Slet
  2. Skønt med en ose tur, ej nu ved jeg jo ikke hvor meget arbejdet fyldte den dag :)
    jeg vil også gerne besøge Smuksak, håber det er en succes for dem. Glæder mig til at se blusen du valgte, tror sagtens på at det er svært at begrænse sig derinde.

    SvarSlet
    Svar
    1. Ca. 3 timers arbejde og en masse transport. Det blev til en time i byen. :-) Ja, jeg håber også det kommer til at gå dem godt. :-)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...