fredag den 23. maj 2014

Notesbøger / scrapbøger!

For noget tid siden blev jeg bidt af at lave scrapbøger - eller notesbøger om man vil. Der er et eller andet mediativt over at side med en masse lækkert papir foran sig, udvælge og sætte det sammen. Lidt ligesom når jeg vælger stof til patchwork-tæpper. Jeg sidder gerne og ser yndlingsserien på computeren samtidig. Enhver med hang til stress burde få en hobby a la dette - noget der ikke kræver den store hjernekapacitet. 

Men altså, indtil videre er det blevet til de her 3 slags. Jeg har klippet ud til flere, de skal bare liiiiige syes sammen. :) De kommer alle til salg i min lille bitte Etsy-shop.

Først en fødselsdags-udgave:









Og her har vi en "drenge"-udgave:












Og til sidst, en neutral udgave:









Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...