torsdag den 29. maj 2014

Når børnene efteraber!

Idag på Instagram (@lollimrslolli) viste jeg dette billede af nogle blyantsholdere jeg havde lavet af en kakaodåse, en garntrisse og noget scrappapir. De er taget i brug på min datters nye skrivebord. 


Victoria, som er knap 3,5 år, tog bordet i brug med det samme og kom efter ca. et kvarter ind med en gave til mig. Nemlig denne:


Og hvad er det så mon?? Ja, det spurgte jeg jo så Victoria om, mens jeg fortalte hende, at jeg var meget glad for den og at den var mægtig fin. 

Den lille fis siger så - helt uden tøven - at det da er til min limstift. En LIM-SKJULER!! Altså, hvad gi´r I! Det er jo lige hvad jeg altid har manglet og ønsket mig. :) Hihihi......





9 kommentarer :

  1. Hvor er den fin og sikken en fantasi. Skønt

    SvarSlet
  2. Ja, hun er fantastisk! :)

    SvarSlet
  3. Hvor sejt! Haha, hvor er det bare en betænksom gave - og i øvrigt virkelig godt tænkt at gemme den grimme limstift væk på smukkeste vis :-D

    SvarSlet
    Svar
    1. Hihi... Ja, nu behøver jeg ikke længere tænke på hvordan den limstift jeg køber, ser ud. :-)

      Slet
  4. Hvor er det betænksomt - sikke fint :D

    - Anne

    SvarSlet
  5. Århh - sikke en skattemus da

    SvarSlet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...