torsdag den 2. januar 2014

Patchwork tæpper.

For flere måneder siden efterhånden klippede jeg lapper til 4 babytæpper. Jeg fik lige et inspirations-boom og måtte simpelthen afprøve mine farveidéer. Det førte så til, at en meget stor stak lapper, har ligget på mit sybord og hånet mig hver gang jeg gik forbi. :)
Først nu, hvor et par fridage har gjort det muligt, fik jeg syet nogle af dem sammen (kun det halve af dem dog). Men jeg mener nu, at man skal glæde sig over selv de mindste sejre! Derfor kan jeg nu præsentere to babytæpper, med foer, til salg til 250 kr pr stk (plus porto):



Str. 52x61 cm. Syet af en blanding af nyt stof og retrostof (primært nyt).
Bagside i hvid bomuld med øgler. Foret med 1 lag pladevat.









SOLGT! 
Str. 51x60 cm. Syet af en blanding af nyt stof og retrosto.
Bagside i hvid bomuld med fugle. Foret med 1 lag pladevat.











2 kommentarer :

  1. Hvor er det da godt du fik syet dem, for det blev nogle fine tæpper:)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak. :-) Ja, det er altid skønt at se en idé blive til noget. :-)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...