tirsdag den 21. januar 2014

Den gode gamle poseholder!

Min mor havde én, min mormor havde én og min moster havde én! Den gode gamle poseholder - eller posepølse om man vil. :) Nu har jeg også én.
Vi havde jo ellers den famøse nederste dybe skuffe FYLDT med poser. Hver gang den blev åbnet, fløj de ud. Lidt ligesom de der dåser med spring-op klovne i, man altid ser i tegnefilm. Men nu har vi posepølsen!

Nemt syet ud af et rektangulært stykke stof og to stykker tynd elastik.



 Så er der styr på poserne!

2 kommentarer :

  1. Det er så sjovt at se de poseholdere - Det er ikke noget jeg har set før (før jeg blev voksen altså...) - Men jeg kan jo se i blogland at det er ret brugt

    SvarSlet
    Svar
    1. Sjovt at du ikke har set dem før. Min mor masseproducerede dem i start halvfemserne og kan huske at de snakkede om, dengang, at det var sjovt at de kom frem igen. :-)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...