lørdag den 7. december 2013

Julenederdele - til salg!

Nu er det ikke fordi, at dette skal blive en salgs-blog, men her kommer lige lidt der er "i overskud". Jeg havde egentlig snakket med min søster om, at vi skulle på julemarked - men ak - vi skulle nok havde været lidt hurtigere ude for at få en stand. Heldigvis (kan man vist sige) har jeg ikke fået lavet den store kollektion, men jeg har da nået lidt. Det kommer så til salg her og på Trendsales (se under "til salg"-fanen).

Jeg købte en ordentlig bunke nyt stof i en genbrug for noget tid siden og deriblandt var en masse lange, men smalle, baner stof i bl.a. røde farver. Jeg fik straks idéen til de her "jule"nederdele. De er lavet i bomuldstof og med elastik i taljen. Mønstret er mit eget - og de er helt unikke hver især. :)

De kan erhverves for den nette sum af 125 kr pr. stk (+ evt. porto)

Str. 2 år


Str. 3 år


Str. 6 år.

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...