torsdag den 28. juni 2012

Elefantstof med posten og endnu engang en vinder.

Jeg har købt noget af Line's lækre elefantjersey og i går kom det så med posten. Hvor er det fint og glæder mig til at få det brugt. Og minsandten om kære Line ikke havde lagt en lille ekstrating i pakken i form at et lille stykke med røde elefanter. Rigtig skønt! Fik med det samme en idé til hvad jeg skulle gøre med det, og den er næsten færdig (billeder kommer snart). :)


Og så har jeg været heldig i en give away igen. Jeg forstår virkelig ikke hvor alt det held kommer fra, men jeg klager ikke. :) Denne gang har jeg vundet noget Moshi Monsters legetøj. Kendte det ikke før, men Adrian synes de er mægtig sjove. Det er fra Camilla og jeg har ikke fået taget billeder af det efter det er kommet, da det allerede er taget i brug og jeg ikke lige har overblik over hvor bassemanden har lagt det henne. :)


Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...