mandag den 7. maj 2012

Forårsoprydning og brugt børnetøj til salg!

Yep - jeg er også ramt af foråret og dermed oprydningsflip. Jeg har fået sorteret og samlet ungernes gamle tøj, så det kan sættes til salg. Har lavet en lille ekstra side på bloggen hvor jeg har lagt billeder ind med priser på (se fanebladet under min header). Tag en kigger hvis du har en lille babydreng eller -pige som mangler lidt tøj på kroppen.
Har også sat noget af det på Trendsales, men måske nogle læsere havde brugt for lidt babytøj (er i øvrigt ikke så tosset med Trendsales, ved ikke hvorfor).

Indtil videre har jeg fået lagt noget mærketøj ind, der kommer nok mere tøj løbende (har også lidt farverigt babylegetøj til salg hvis det har interesse).





Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...