fredag den 11. maj 2012

Ny symaskine - nogle forslag?


Jeg har besluttet mig til at spare op. Til en ny symaskine - en ORDENLIG symaskine. Den jeg har, har faktisk været ganske fin (en lille billig en), men det er blevet løs i det og det kan altså ikke betale sig at få den justeret. Øvøv. Det er lissom om, at de helt billige symaskiner bare ikke holder længe, når man syer meget. Men....Så kommer jo spørgsmålet om hvilken maskine man skal vælge og vil høre om der er nogle af læserne her, der har nogle gode forslag og/eller erfaringer?
Prisniveau 4-5000 kr - gerne mindre, helst ikke mere (som i; det har jeg vist ikke råd til). 




Kom frisk?? :)

1 kommentar :

  1. Jeg har en Bernina Bernette; det var den bedste til prisen dengang for snart 5 år siden, da jeg købte den. Når jeg engang skal have en ny, så skal den kunne transportere med trykfoden, for det mangler jeg, når der skal sys i flere lag.
    Men hvilke en, der skal erstatte Berninaen når den engang bliver træt, det aner jeg ikke.

    Forresten, så har vi ingen aftaler på fredag, så Adrian kan sagtens komme med hjem, når nu Eskild har aftalt det med dig :-)

    SvarSlet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...