tirsdag den 27. marts 2012

Solopgang - strikketøj - give away!

I morges var der udsigt til en fantastisk solopgang fra vores hus. Billederne er taget fra 6.23 til 6.51. Smukt ikke? :)


Og så er jeg gået i gang med endnu et strikkeprojekt. Har fundet ud af, at jeg vist nok godt kan finde ud af det der med ret og vrang. Så en lille vest til Bettepigen i noget bambus/bomulds garn. Det er bare så blødt og tænker at det nok er dejligt luftigt at have på når det bliver varmere. Jeg har også nogle drengefarver, så pønser lidt på at lave en mere til et drengebarn der snart kommer til verden (nej, ikke hos os - hos nogle venner ;)).

 Da jeg have slået de 192 masker op på en rundpind måtte jeg have assistance fra min kære svigermor. Det er mit 3. strikkeprojekt og havde aldrig rørt en rundpind før. Godt svigermor kun er en opringning og et stenkast væk. 

 
Et billede af de dejlige nøgler garn, som er fantastisk bløde at side med. Og et billede af de materialer jeg regner med skal blive til et par matchende bukser og evt . et par shorts til sommeren. 


Og ihhh, altså. Så vandt jeg en rigtig fin give away, lige her hos Gitte med bloggen Barslundmadsen. Altså hvor jeg glæder mig til at se hvad der gemmer sig i resteskattekisten. Sådan en pakke passer jo fint til mig, nu hvor jeg netop har kastet mig ud i patchwork (projekterne er klippet, men syr jo ikke sig selv ;)) og i at sy lommer på diverse steder. :) Tusind tak til Gitte.

1 kommentar :

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...