onsdag den 21. marts 2012

Bukser med retroelefanter!

Så røg der endnu et stykke tøj gennem symaskinen. Denne gang et par bukser til Bettepigen. Jeg fandt for noget tid siden denne hagesmæk med de kære retroelefanter i vores lokale genbrugsbiks:


Nu er den blevet sprættet op, fået lidt vlies på bagsiden og blevet til lommer på disse bukser:





Jeg er lidt spændt på at se om elastikken i linningen er for løs. Den burde passe da jeg har målt efter hendes andre bukser. Men det er jo også svært at tilpasse tøjet undervejs, når jeg nu kun får syet, når ungerne ikke er hjemme eller sover.
Bukserne er syet i en lidt kraftig jersey og mønstret er mit eget (oprindeligt var det vist et mønster fra et Ottobre-blad, men har ændret på det mange gange efterhånden). Og så fik de lige et par stjerner i strygestof bagpå - synes det er en fin lille detalje. :)

4 kommentarer :

  1. De er blevet rigtigt søde...

    SvarSlet
    Svar
    1. Mange tak. :) Men de viste sig at være lidt store, så må have gjort elastikken mindre.

      Slet
  2. De små elefanter gør sig meget bedre ud på de fine bukser:-)
    Fint med stjener, det minder mig da om at jeg slet ikke har taget hul på mit strygestof endnu, må da vist til at igang;-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det gør de nemlig. :)
      Du må da se at i gang med strygestoffet. Det er noget så vanedannende. ;)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...