fredag den 23. marts 2012

Fund i den lokale genbrug!

Jeg tog lige et smut omkring vores lokale genbrug - bare lige for at se hvad de havde. Jeg fandt da lidt "guld". Bl.a. to Elsebeth Gynther sybøger, med komplet og intakte mønsterark. De er altså geniale de bøger - masser af inspiration og nemme mønstre med god vejledning. Og elsker det sprog de er skrevet i.


Læg lige mærke til det tøj manden har på her - hahaha, det fik jeg sgu'te herren herhjemme til at løbe rundt i. :)

Og så faldt jeg over dette porcelænsstel, er VILD med farverne og kunne altså ikke lade det stå. Det er vist beregnet til espresso (meget små kopper), men vi har ingen espresso-maskine, så det må finde anden anvendelse. Regner med at kunne bruge det når vi dækker fint op og der kommer børn med. Børnene plejer at få noget kedeligt IKEA-plastik, men nu kan de også få dækket flot op - kopperne passer lige til en barnehånd. :)  

 

Derudover fandt jeg et retrodynebetræk, en silketop til mig selv og et par helt nye HogM jogginbukser til Bassemanden (nåede ikke at få taget billede inden det røg i vaskemaskinen). En rigtig god fangst. :)


Håber i alle sammen har nydt det skønne skønne forårsvejr!!

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...