lørdag den 18. oktober 2014

Et "stort" regnbuetæppe (til salg).

Jeg har egentlig altid troet, at sådan noget patchwork var noget gamle damer lavede - I ved, sådan en flok damer på pension, der mødes i pensionistklubben og syr med nål og tråd mens de drikker kaffe af underkoppen. :) Men nej, det er det jo ikke. Der er mange her i krea-blogland, der laver forskelligt patchwork og jeg er da helt sikkert også hoppet med på den vogn. Der er et eller andet over at sidde med en masse stof i skønne farver og vælge sammensætning. Mine regnbuetæpper bliver gerne til over en lang periode, hvor jeg klipper en firkant når der bliver en rest til overs af det stof jeg nu lige sidder med. Til sidst har jeg f.eks. 42 lapper, som er hvad jeg har brugt til det her tæppe (som er noget større end dem jeg ellers laver). 




Tæppet måler 96x110 cm og har en bagside i blød råhvid fleece (der er intet mellemlag). Lapperne er en blanding af retrostof og nyt stof og det er hovedsageligt bomuld (men også nogle bomuld/polyester blandinger imellem). 

PRIS: SOLGT





Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...