onsdag den 9. juli 2014

Juni TO-DO / TA-DA

Nej, jeg er ikke gået helt i krea-stå, men tæt på. Symaskinen har stået stille i flere uger. Da der ikke så meget tid til især syning gik jeg med på en lille TO-DO / TA-DA leg i juni. Så kunne jeg måske få lavet noget. :) 

Og mit TO-DO var at få syet noget til ungerne som de rent faktisk havde brug for og ikke kun hvad jeg syntes var sjovt lige i øjeblikket. Af TA-DA kan jeg nævne:

  • syet et par shorts (mangler oplægning dog) til Adiran
  • syet en t-shirt til Adrian + klippet til en mere
  • syet et par lange bukser til Adrian
  • klippet til 2 par shorts og 2 t-shirts til Victoria.
Der var simpelthen ikke tid til at sy mere, hvor bliver alt den tid dog af?????

Jeg fik kun taget billeder af Adrians t-shirt og den er her:








Begge slags stof er fra en tur til StofogStil i Roskilde - man finder altså altid noget godt dér. :) Sammensætningen af stofferne kom sig faktisk af, at jeg havde klippet 1 forstykke for meget og havde ikke nok stof til to hele stjernetrøjer. Derfor blev det ene forstykke klippet midtover og denne trøje kom ud af det. Den anden halvdel af det ekstra forstykke skal bruges til en t-shirt magen til denne, men den skal deres lille fætter have. :)

2 kommentarer :

  1. Flot t-shirt!
    - nogle gange når man kommer til at lave den slags fejl, bliver det helt fantastisk alligevel :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak! Ja, det er noget med at de største opfindelser gennem tiden har været en fejl eller tilfældighed. :-)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...