søndag den 8. juni 2014

Bullet journal - I'm hooked!!

Som overskriften siger; så er jeg hooked på begrebet "bullet journal". Alle mine lister, noter og kalender samlet på ét sted - SÅ smart og SÅ meget mig! Det handler om at skrive gøremål, aftaler og noter ned i punkt-form, deraf navnet "bullet".

På www.bulletjournal.com kan i finde mere information om selve opbygningen og brugen af systemet. Siden er et besøg værd. Forfatteren bag siden er opfinderen af det simple Bullet Journal system; Ryder Carroll.

Udover hjemmesiden, har jeg søgt på Pinterest og fundet en masse gode idéer. Jeg kan se, at folk ofte tilpasser deres Bullet Journal til deres forbrug og det har jeg da også gjort. Her er nogle billeder fra min journal - kun 2 dage gammel og allerede min trofaste følgesvend! :)














Og så lige et indblik i, hvordan det så ud da jeg brainstormede og planlagde min bullet journal:


3 kommentarer :

  1. jamen altså som systemtilhænger så skal jeg da også kigge på det... mon der findes en app også ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, systemer er gode! Især hvis de virker. :-) Jeg tror ikke der som sådan findes en app. Idéen er at det skal være analogt og det er jeg mega fan af, da jeg virkelig er dårlig til at bruge min tlf. Jeg har det bedst med papir og blyant. :-)

      Slet
  2. Jeg vil også virkelig gerne prøve, men jeg har lige nogle spørgsmål inden jeg går igang.
    1: Hvordan gør man? Jeg har set youtube videoer på engelsk men deres ord for de forskellige til forstår jeg ikke rigtigt.
    2: Er det svært?
    3: Hvad kan jeg skrive deri? Jeg mangler helt seriøst det største boost ever, og en hel masse inspiration.

    SvarSlet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...