tirsdag den 8. april 2014

Scrapbog af genbrugsmaterialer.

Ih, altså! Lige siden jeg vandt en "genbrugs-scrapbog" hos Frk. Turkis har jeg været bidt af en gal scrapbog (min præmie kan ses her)! Jeg har været meget fascineret af SMASH booking stilen og det her passer jo perfekt til det. Derfor har jeg også lavet min egen genbrugs-scrapbog og det er virkelig en (re)kreativ process at finde forskelligt papir og få det til at passe til bogen. Jeg har i denne, min første, version bare taget en masse forskelligt, men tænker lidt at man kunne lave dem i farve- eller stiltemaer. Det må tiden vise. :)

Udover denne bog af genbrugspapir er jeg igang med at producere en masse ud af scrap-papir og -pap. Jeg har gennem tiden købt en masse af dette kraftige og farverige papir, men har ikke rigtig brugt det til noget. Så NU bliver det brugt i - er vild med det. Jeg har ca. 5 undervejs og 3 er færdige. De bliver sat til salg her og på min Etsy shop - de får et indlæg for sig selv. :)

Men her - min genbrugsscrapbog:










PS. Jeg mangler følgere og nogle at følge på Instagram - find mig under @lollimrslolli.

3 kommentarer :

  1. Du har vundet en giveaway hos mig :-) :-) :-)
    Send mig en mail med din adresse.

    SvarSlet
  2. Ej hvor er de skønne! Jeg har også simpelthen så meget papir liggende som jeg egentlig ikke rigtig ved hvad jeg skal bruge til...

    Og jeg mangler også nogle at følge så jeg finder dig lige (er ny læser på bloggen, men I like what I see :-D )

    Rigtig god påske!

    Hilsen
    Charlie

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Charlie. Tak for din dejlige besked. :)
      Du må igang med at klippe-klistre, men pas på! Det er ret vanedannende! :)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...