onsdag den 21. august 2013

SMASHbooking - kender du det?

Jeg er blevet ramt af "smashbooking"-feberen. 
Jeg har altid været glad for at gemme kvitteringer, brochurer o.lign. fra alle mulige steder jeg besøger. Meeeen, det er ikke altid (læs: meget sjældent) at jeg faktisk får dem sat ind i noget der minder om en scrapbog. Lyder det bekendt? Så skulle du altså prøve det her. En form for scrapbooking, der er lidt mere tilfældig og knap så tidskrævende. Det passer super godt ind i en travl hverdag eller hvis du ikke vil bruge hele din ferie på at klippe-klistre. :) 


"Smash Books" er egentlig et mærke, der laver materialerne til det såkaldte smashbooking. Man kan få notesbøger, specielle lim-penne, klistermærker osv. Det er vist først lige kommet til Danmark, men har indtil videre kun set det på nettet. Dog blev jeg enig med mig selv om, at man nemt kan købe sig fattig i de specielle "Smash"-ting, så jeg fandt noget jeg havde i forvejen og vupti - min egen lille Smashbooking materiale samling:















Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...