fredag den 23. august 2013

Genbrugsguld.

Den anden dag var jeg i den lokale genbrug, der hvor min mormor bor. Jeg lægger vejen ind forbi butikken i ny og næ, men det er ikke altid der er noget spændende at komme efter. Det var der dog denne gang. En rigtig sød ternet kjole, lige i Victorias størrelse samt nogle patchwork pakker. Jeg købte 4 pakker (de kostede 10 kr/stk) og tænkte, at så var der jo noget til lommer m.m. Men altså, der var nogle fine store stykker iblandt og da jeg kom hjem fortrød jeg, at jeg ikke tog alle pakkerne. Derfor sendte jeg min mormor afsted dagen efter for at hente resten - dem glæder jeg mig så til at pakke ud næste gang jeg lægger vejen fordi hende. :)














Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...