lørdag den 22. juni 2013

Refashion: skønne blomster og Holly's kløver!

ENDELIG! fik jeg nåle hjem til overlockeren. De var ventet og det var et glædeligt gensyn med den kære Frk. Singer, da jeg kunne træde pedalen igen. :) Hvad gjorde jeg dog inden jeg fik den?? 

Jeg har haft en del klippet, klar til at ryge igennem maskinen og her er første færdige kreation. Det er et upcyclet sommersæt til Victoria. Jeg har det med at sy lige det der falder mig ind og jeg har lyst til, uden at tænke på om det passer til noget. Derfor har jeg sat mig for at sy lidt flere sæt - i hvert fald hvis det er andet end basistøj i neutrale farver. :)



FØR! En blomstret top str. S, et par Holly's bukser str. 68. Samlet pris i genbrug: 25 kr.

EFTER! T-shirt og shorts i str. 92. 

Det nederste af bukserne er blevet til ærmer og jeg har genbugt oplægningen nederst på t-shirten. Bukserne var kun en str. 68, men nu hvor hun har smidt bleen, passer numse-str. 68 lige pludselig igen. Smart! :)












2 kommentarer :

  1. Hov, det var da en rigtig god ide. Og så fint det blev :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, nogle gange så tændes der lys i idé-pæren. :-) Og tak!

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...