onsdag den 26. juni 2013

Neutrale bukser med et tvist!

Uhada, hvor mig og min overlocker har savnet hinanden og der er fuld fart på tøjproduktionen til ungerne. Da de i forvejen har en ret farverig garderobe mangler de lidt neutralt, der kan passe til det meste. Det er bl.a. blevet til de her bukser til Adrian. De sidder rigtig godt på en dreng som ikke kan lide når bukserne "flagrer for meget" (billederne er dog lidt dårlige, så man ser det ikke rigtigt). Mønstret er fra et Ottobre-blad, er nemt at sy efter og kan laves i mange variationer forestiller jeg mig. Kom gerne med idéer, da det er et mønster jeg helt sikkert skal bruge igen. 













Og her var så tvistet - camouflagestof i lommelinningen. :)

 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...