tirsdag den 26. februar 2013

Blog-udfordring: favorit-retro, februar!

Nu her på falderebet af februar vil jeg vise min måneds-favorit af mit retrostof frem.

Det er faktisk mit allerførste stykke retrostof. Fundet i den lokale genbrug i form af et pudebetræk til den nette sum af 5 kr.

Jeg er egentlig ikke den store samler, ej heller ejer, af retrostoffer, men har alligevel anskaffet mig nogle få stykker og har meldt mig til udfordringen så de bliver brugt, i stedet for bare at ligge på hylden og pynte.

Her er februars favorit:


Stoffet har jeg brugt i et tæppe til Adrian. Dejlige brune og orange nuancer og med hvid isoli på bagsiden. Nu har begge unger et tæppe til bilen. Victoria's kan ses her.



Denne gang har jeg overlock'et kanten i stedet for at sætte skråbånd på. Ved ikke helt om jeg synes det er fint. På en måde ser det lidt mere råt ud og passer godt til et drengetæppe, på den anden måde ser det måske også lidt ufærdigt ud???

2 kommentarer :

  1. Fine mønstre i et flot tæppe - og så kan jeg se, at du har det lige som mig; jeg kan ikke lade være med at farvematche lapperne, når jeg syr tæpper..
    Jeg synes det er ok med den rå kant.
    God dag til dig.
    Kh Bodil

    SvarSlet
  2. Hej Bodil.
    Tak for dine pæne ord! Farvematche?? :-)

    SvarSlet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...