mandag den 13. august 2012

Hæklet hund med datoer!

Jeg viste på et tidspunkt denne lille hæklede gravhund. Nu er den så blevet givet til lille Herbert, som fik sit navn i kirken søndag formiddag. Jeg har lavet små lapper med navn, fødselsdato, fødselstidspunkt, vægt, længde og dåbsdato. De er limet på med tekstillim og lavet på min for nyligt indkøbte symaskine.

En sød og personlig lille ting. Som i øvrigt vakte stor begejstring hos faren, da han var sikker på man skulle være over 50 for at hækle. Hihi....




2 kommentarer :

  1. Det var da en rigtig sød idé :) da jeg begyndte at hækle kom min kæreste med nøjagtig samme kommentar :) han var også sikker på at det kun var dem over 50 der hæklede :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, det er nok fordi de er vokset op i en tid, hvor det kun var deres bedsteforældre der lavede sådan noget. :)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...