mandag den 20. februar 2012

Fastelavn 2012: et egern og en regnbue.

Ja, så fik jeg sendt et egern (et SKOVegern vel at mærke) og en lille regnbue afsted til fastelavn i henholdsvis børnehave og dagpleje. Bassemanden var meget stolt af sin fine buskede hale og Bettepigen opdagede vist ikke rigtigt at hun var klædt ud. Hihi... :)

 Temaet i børnehaven var Skovens dyr, trolde og alfer. Havde en fed idé til en trold, men ak, drengen ville altså være egern. Jeg synes, at til fastelavn bestemmer børnene helt selv og så må jeg jo bare lavet det. :)

Halen er lidt faldet sammen her, men i morges struttede den flot og hoppede fra side til side når han løb. :)



Og min lille regnbue. Skulle finde på noget hun ikke ville blive irriteret over og ikke kunne pille af.

6 kommentarer :

  1. Hvor er de fine. Eskild ville også være et egern, men moren havde ikke lige overskuddet til at sy, så vi blev enige om, at der helt sikkert også kunne bo en drage i skoven, så han fik dragten fra sidste år på...

    Slipper nok ikke for at sy til næste år :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Kender godt det med overskuddet - mit blev brugt på at sy, så huset ligner en slagmark. ;)

      Så Eskilds fine dragt og ifølge Adrian nedkæmper de da ganske ofte en drage eller to ude i skoven. Hihi.

      Slet
  2. Hvor er det et flot egern og god ide med regnbuen, du har da rigtig lyttet og mærket efter dine børn:-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Og ja, ved slet ikke hvor den overskudsmor kom fra. ;)

      Slet
  3. Er det et mønster du vil sælge ?

    SvarSlet
    Svar
    1. Jeg har ikke som sådan noget mønster til dem. Hvilken en tænker du på? Jeg havde planer om at sælge hele egern-dragten hvis det har interesse? Den fylder en del i skabet. ;-)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...