søndag den 2. oktober 2011

Billigt stof og "loppefund".

Min Mormor er ved at rydde ud i gemmerne og så måtte jeg jo forbi med en trailer. Noget af det der ikke fik lov at komme med på genbrug'en var bla. de ting på billedet. En fin hæklet hagesmæk, har muligvis brugt den som barn. En spisesmæk, enten fra min eller min mosters barndom (slut 70'er/start 80'er). Et lillebitte stykke retrostof. En fin glasdims med låg. Og nogle hæklede dækkeservietter (lavet af Momse), som jeg regner med at bettepigen kan bruge når hun engang skal lege te-selskab. :)

Og så er det jo altid dejligt at finde noget billigt stof. I Netto har de haft nogle pakker med 3 meter stof til 100 kr. De havde så lige to pakker tilbage som de bare skulle af med, så jeg fik 6 meter stof for 50 kr! Og så er det endda ok kvalitet. Lækkert. Der skal helt sikkert sys nogle bukser til bettepigen i det småblomstrede.


Har også fået lavet nogle ballonbukser til bettepigen. Billede kommer senere. :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...