mandag den 24. november 2014

Store drømme!

Hermed et indlæg, der ikke handler om krea. Ikke noget jeg har gjort meget af på bloggen, men havde lige lyst til dette her. :)

Kender i det med at have nogle "store" drømme? Altså nogle drømme som måske er lidt urealistiske og måske unødvendige? Sådan nogle har jeg. Og jeg har tilmed kreeret en top-5 liste over dem, så her kommer de - i vilkårlig rækkefølge:


- jeg vil gerne have lastbilkørekort
- jeg vil gerne besøge alle Disney-parker i Verden
- jeg vil gerne rive vores hus ned og bygge et helt nyt - med tagterrasse og udsigt til den nærliggende sø.
- jeg vil gerne flytte til land med en årlig gennemsnitstemperatur på minimum 25 grader - men jeg vil have hele min familie med.
- jeg vil være hende den 100-årige, der stadig bruger 10-20 timer om ugen på at side på ryggen af en hest.




Hvad har du af store urealistiske drømme?

Skriv det gerne i en kommentar eller på din blog - måske vi kunne sætte en lille "leg" igang. :)

2 kommentarer :

  1. Elsker at drømme, men er faktisk ikke ret god til at være urealistisk. Så smider jeg hurtigt tanken væk og tænker, det kan jeg jo ikke alligevel :-) Og bliver som regel enig med mig selv om at vi jo har det godt som vi har det :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det er rigtigt - vi har det skam også dejligt. :) Jeg tror nu, det er sundt at drømme lidt engang imellem. Det er nok sådan nogle af de store ting i historien er blevet skabt. Og TÆNK nu hvis det lige pludselig gik i opfyldelse. ;)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...