søndag den 23. december 2012

Nederdel og vest - en julegave på bestilling.

I morgen bliver en af mine kreationer givet væk i gave. Ikke fra mig selv og ikke til en jeg kender. Jeg håber virkelig det falder i god jord og at den lille pige kan passe tøjet. Den er bestilt til en slank pige på 1,5 år og når man er vant til at barn med str. 92 i bredden og 80/86 i længden, så er det lidt at en udfordring.
Jeg tør godt vise det frem herinde, da moren (i fald hun læser med herinde) nok ikke kan regne ud at det er til hendes pige. :)



Og så har jeg fået mig en tidlig julegave. Det er min søster, som har begået de her fine bordskånere. Hun er taget til Prag igår, derfor har vi udvekslet julegaver tidligt (jeg var knap så kreativ med hendes julegave - 40 Euro til turen gennem tyskland ;), men den faldt også i god jord dog).  



2 kommentarer :

  1. Tillykke du har vundet min give away(:
    Jeg har sendt dig en mail.

    www.kreaman.blogspot.com

    SvarSlet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...