tirsdag den 6. november 2012

De første kreation på overlockeren.

Hvordan jeg nogensinde har kunne undvære sådan et monster forstår jeg ikke. Hold op hvor det bare kører derudaf. :) Den er bare så nem at bruge - jeg havde frygtet det værste.

Første forsøg blev denne tunika/trøje med "strut", syet i retrostof. Det var egentlig til Victoria, men ak, den lille prinsesse er for tyk og for høj til at den sidder pænt. Øvøv.... Jeg synes den er for sød til bare at putte væk i skabet, så derfor er den til SALG.

 Tunica/trøje, str. 80:  75 kr incl porto. 



Det er første gang jeg sætter noget jeg har lavet til salg og det er med let nervøsitet, for spørgsmålet er jo om andre synes det er godt nok. Jeg er på ingen måde professionel udi syningen kunst, men købes kan denne kreation, da jeg synes den er for god til at blive puttet væk i skabet. :)
Send mig en mail hvis den har interesse.

Har også begået denne trøje i jersey til Adrian. Jeg laver nok lidt mere vidde på næste gang, da den sidder lige tæt nok synes jeg. Adrian syntes dog den var helt perfekt og ville ikke have den af igen. Godkendt! :)




2 kommentarer :

  1. Hvor er den fin Lola, den kan du da sagtens sælge, men jeg kan godt følge dig i det der med ikke at være sådan vildt prof men stadig være go´. Tit kigger jeg på syningerne på det tøj jeg køber og ved du hvad, det er dælme også tit sjusket lavet :)
    Hentede min overlocker i går aftes, men jeg kan dælme ikke få tråden til at være spændt/stram nok :( Jeg må søge assistance

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak Libbie og ja, det er rigtig det med "købe"-tøjet og "øvelse gør jo mester". Irriterende med overlockeren, jeg ville heller ikke vide hvad jeg skulle gøre. Det kan ikke være noget med trådningen?

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...