onsdag den 4. april 2012

Sommerbukser i retrostof.

Jeg har en meget beskeden retrostofsamling i forhold til mange her i blogland. Og har altså haft lidt svært ved at få sat saksen i stofferne - og det selvom det ikke engang er nogle særlig værdifulde nogle. Men nu jeg fået lavet et par retro sommerbukser til Bettepigen. Stoffet er ret tyndt, så de bliver rigtig gode når det bliver varmere i vejret. Det er fra et dynebetræk som jeg reddede fra min svigermor, da hun var begyndt at lave pudseklude af det. Altså!!
Det er også gået op for mig, at det snart må være tid at jeg får syet nogle bukser til Bassemanden. Har noget piratstof som jeg pønser på at bruge til nogle bukser. 
Billederne er lidt dårlige, da jeg måtte tage dem med min telefon.




I øvrigt arbejder jeg på at få lavet en give away. Har vundet så mange fine hos andre blogs og har snart haft min i 1 år. Så nu er det vist på tide at få sat gang i sådan en selv. :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...