fredag den 13. januar 2012

HAMA perle-is!

Jeg sad og lavede perler med Bassemanden igår. Han bliver så dejlig stille og fokuseret når vi sætter os ned og laver noget sammen. Det er bare super hyggeligt og vi nyder det begge to. Jeg havde for nyligt læst dette indlæg hos Birdie & I, og blev inspireret (det er jo det der er så skønt ved blogland!). De er lavet på en hjerteperleplade og i alm. str. HAMA perler.





Nu skal jeg bare have fundet en måde at hænge dem op inden på hans værelse. Nogle gode idéer? :)

4 kommentarer :

  1. Nemlig - og vildt nemme at lave. :)

    SvarSlet
  2. Hvor er de fine! Jeg får helt lyst til at spise en is. :-)

    SvarSlet
    Svar
    1. Det gjorde min dreng også da vi lavede dem. :)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...