tirsdag den 27. december 2011

Bettepigen 1 år og mine første retro elefanter!

To dage før jul blev min lille pige 1 år! Som tiden dog flyver. Og hun blev selvfølgelig fejret med manér og dertil hører en fin kage. Må indrømme, at jeg ikke lige havde tid/overskud til at lave pony'erne selv, så de er altså købt (almindelige plastik "my little ponies"). Ellers er resten "homemade". :) Og den smagte skønt - indeholder 5 lyse bunde, vanilie/hyldeblomst creme og friske jordbær samt chokolademousse og friske blåbær. Storebror har bestilt en spiderman-kage og en hello kitty-kage til sin fødselsdag. Hmmm...




Og så har jeg købt mit første lille bitte bitte bitte stykke med elefanterne på. Det er en hagesmæk, men regner med at sprætte den op og bruge stoffet til lommer (der er to lag elefantstof) på et par bukser eller en nederdel. Vi får se. :) Er bare glad for at det lykkedes mig at finde sådan nogle i vores lokale genbrugsbiks. :)


2 kommentarer :

  1. Det er da også lidt af et fund, du har gjort dig dér. Jeg har aldrig set noget som helst til en elefant i en genbrug, men når man bor i Århus, er alting også snuppet, før man overhovedet tænker på, at smutte på genbrugsshopping. Du skal i øvrigt bare kontakte mig, hvis du vil have nogle mindre stykker af de genoptrykte. Og tak for din kommentar. Girly bukserne er nemme at lave, og jeg har også en bid af stoffet tilbage i en lidt mere falmet version, hvis det er et projekt, du selv kunne tænke dig at kaste dig over.
    Kh Line

    SvarSlet
  2. Jeg har heller ikke set noget til elefanter før herude i provinsen, så blev helt overrrasket. :)
    Tak for tilbudet med dine elefanter, det kunne godt være jeg kunne finde på at gøre brug af det. Købte du en af hver farve selv? Jeg havde simpelthen ikke råd til at bestille dengang. Virkelig ærgeligt.

    SvarSlet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...