torsdag den 11. april 2013

Refashion - Ej Sikke Lej dragt!

Sidste sommer rendte Victoria rundt i denne skønneste dragt fra Ej Sikke Lej. I år kan hun altså ikke passe den - og synes i øvrigt, at den er lidt for baby-agtig til min store pige.

Jeg synes printet er så sødt og var derfor ked af at sende den videre. Derfor er den nu blevet til en tunika/kjole i str. 2 år, i stedet for en dragt str. 18 mdr. Beklager billederne - det er ikke nemt at få bissepigen til at stå stille og både hun og tøjet er møgbeskidt efter en dejlig dag i dagpleje. :)







Det er nok den nemmeste upcycling-ting jeg har lavet. Jeg har bare klippet bunden af dragten af, overlocket kanten, bukket den om og stikket den fast med tvillingenål. Vuptilupti! :)

4 kommentarer :

  1. Total vaks Lola!!!
    Upcyckling er fedt uanset om det er bøvlet eller nemt :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg er også blevet lidt bidt af det. :-)

      Slet
  2. Sikke da en god ide! Og du har helt ret, printet er skønt :)

    Hilsen
    Mette

    SvarSlet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...