fredag den 12. april 2013

Svampekage (og heldige mig)!

I morgen er der åbent hus i børnehaven. En dag med bål, magikere og ponyridning! Det bliver forhåbentlig en rigtig god dag - uden regn!! Sidste år var det 18-20 grader denne dag og høj solskin! Det tror jeg nu ikke vi skal satse på imorgen.
Men altså, til sådan en dag hører også en kagekonkurrence og jeg er da selvfølgelig med. Forældrene bager kager som sælges i en bod og der stemmes på flotteste og lækreste kage. Her er mit bidrag:
















Jeg synes det kan være svært at undgå bulerne der hvor fondanten foldes om. Jeg har lavet en 10-12 kager efterhånden og jeg har ikke knækket koden endnu. Derfor skal jeg på fest-kagekursus, som min søster og jeg var så heldig at få gavekort til af vores far. Vi har ikke fundet en dato endnu men det bliver forhåbentlig snart! :)


Og så var jeg svineheldig at vinde en give away hos Christina med bloggen Stinas Kager. 3 søde cupcake-kortholdere og en skøn bog med vejledninger til forskellige cupcakes. Der er nogle rigtig gode idéer imellem! Tak til Christina for den fine præmie! :)




10 kommentarer :

  1. Sikke en flot kage! Du kan da kun vinde den konkurrence :O)

    SvarSlet
    Svar
    1. Tak. - og det gjorde den også. ;-)

      Slet
  2. Sad lige og så på billeder fra i dag, og da jeg kom til din kage tænkte jeg 'sært, den har jeg da set før' :D
    Vi fik desværre ikke så meget fest pga Bjørk, men syntes det er et fantastisk arrangement, der er blevet stablet på benene, og mon ikke det kommer igen til næste år?

    SvarSlet
    Svar
    1. Det var ærgeligt med sygdom hos jer, men i må tage revenge til næste år. :-) Det var en rigtig hyggelig dag!

      Slet
  3. Super fin kage! Kan godt forstå at den vandt:)

    Tak for din søde kommentar inde ved mig og skønt at du vil være med i min Give Away:)
    Hvor syer du bare nogle lækre ting! Er vild med din upcycling af genbrugs fund - lige min ånd!
    Glæder mig til at følge med:)

    Kh

    SvarSlet
    Svar
    1. Tusind tak! Og så smagte den også godt - bonus! :)

      Og velkommen til! Ja, det med upcycling er jeg blevet helt bidt af. :)

      Slet
  4. Wauw for en Kage. Kan godt forstå at du vandt.
    Kh Maria

    SvarSlet
    Svar
    1. Takker! Der var ellers nogle gode konkurrenter med! :-)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...