mandag den 1. april 2013

Hemma från en vecka i den svenska skogen!

Uh, det har været en fantastisk tur. 
Fik afleveret min hest til dem, der skal træne den de næste mange uger og fik en dejlig ridetur i den skønne svenske natur. Stedet ligger ikke så langt fra Linköping og ligger ude midt i skoven. Det var møgkoldt, men vi havde høj solskin alle dage. Hold op hvor er der bare flot deroppe!

Men det er nu også dejligt at komme hjem til familien igen - lidt hårdt at undvære ungerne så længe!


Bare en "lille" hestefold!


Min hest var meget træt efter de første 2 døgn i kulden!


Jeg var med toget hjem, så lige et billede af de skønne magasiner, jeg fik togturen til at gå med!


Og så har min blog haft 10.000 sidevisninger! Måske ikke meget for så mange andre, men jeg synes det er skønt! :) Derfor pønser jeg på en give away... Måske en af de hjemmelavede slags. Bumbumbum, må tænke over det. 

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...