torsdag den 25. april 2013

Blog-udfordring, favorit-retro, april!

Favoritten i denne måned kom faktisk lidt som en overraskelse. Det er retro-stoffet fra mit sidste indlæg - her. Egentlig er det ret kedeligt synes jeg, men utroligt hvad en sammensætning med noget andet stof kan gøre. Stoffet er fra nogle bomuldsservietter fundet i genbrugen. Det er et meget simpelt mønster og derfor passede det også bare perfekt til det meget blomstrede stof. Jeg vil helt sikkert bruge den "stof-kombi" igen. Så her præsenteres stoffet der gik fra "kedeligt" til "favorit". :)







2 kommentarer :

  1. Sikken en fin nederdel- jeg elsker de der etagenededele i forskelligt stof de bliver bare søde.
    Det er jo Sødahls blomster- jeg synes så godt om dem i denne udgave som er mere rolig end den mere kendte hvor blomsterne sidder tættere- http://enafdagene.blogspot.dk/2012/05/camillekjolen-i-brug.html her kan du se den i omvendt farve :-)også sammen med noget mere mønstret :-)

    SvarSlet
  2. Det er nu et par bukser. ;-) Men ja, de er rigtig søde de blomster og jeg er vild med den 'omvendte' udgave! :-)

    SvarSlet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...