lørdag den 1. december 2012

Nu er det jul igen...

... og ih hvor er det skønt. Jeg elsker julen. Det er bare så hyggeligt med lys og pynt her i den første rigtig mørke tid. Nogle af mine bedste barndomsminder handler om julen og det er vigtigt for mig, at mine børn får det samme glade forhold til julen.

Lidt julestemning efter 1.decemberpyntningen i hytten:

 Julesokkerne. Jo, nissen havde skam været der i morges. :)


Så simpelt blev det i år.  


Min søster fandt denne i London sidste år. Ikke så tit mit navn dukker frem på ting (som i aldrig!). 


Fantastisk grimme hjemmelavede nisser, lavet sidste år sammen med Adrian. 




Plejer aldrig at have adventskrans, men Adrian syntes det var vældig hyggeligt at lave, så nu har vi én "krans".


PS: jeg synes julen er rød og guld. Er ikke så meget til alle de der "underlige" nymoderne farver. Hihi... :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...