lørdag den 24. november 2012

Flere gode kasser.

Der er gået helt sport i kasseindpakningen herhjemme (før og efter billeder).

De små kasser uden låg er til Adrians værelse. Han har en masse dimser, små bolde og lign,, så nu har de fået et pænt opholdssted. Jeg fik lavet 3 i alt og nu skal jeg bare have sat nogle billeder på af det der er i, så han kan sortere det når han rydder op.

Kasserne med låg skal bruges rundt omkring til alt vores skrammel. Bl.a vil jeg have nogle i vores nye reol som jeg selv bygger. Vi er blevet lune på sådan en "gulv-til-loft"-reol (vi har over 3 m til loftet). Men at få sådan en specialbygget koster en jet-jager, så nu skal der bestilles 20 lange melaminpladder hjem og med min far på tilkald, så skal det nok lykkedes. Dog bliver det først efter nytår når der kommer lidt ro på hverdagen igen. :)



Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...