mandag den 3. december 2012

Hangtags

Så har jeg fået lavet hangtags, til at hænge på tøjet til julemarkedet i weekenden. Jeg mangler stadig lidt finish på 3 nederdele og kantbånd på en vest. Mon ikke jeg når det. 

Jeg ville egentlig have printet på begge sidder, men det blev til at jeg printede bagsiderne på papir og limede dem på. Tror dog det første ville have fungeret bedst. Jeg lavede også nogle små "info-tags", da det jo ikke er alle der er lige vilde med genbrug. Så er folk da gjort opmærksomme på, at det kan være syet af stof, der har været mere end 1 gang gennem maskinen. :)



Billedkvaliteten er ikke super - taget med telefonen i grumt aftenlys.


Katten har allernådigst fået sig en plads på skrivebordet - den er ellers udekat. Men altså, det er SÅ koldt derude og den er en rigtig hyggekat. :)

2 kommentarer :

  1. De er da bare super fine...lækker måde at løse problemet på med vaskeanvsining :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, meget billigere end at skulle have 50 forskellige symærker. :)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...