lørdag den 9. juni 2012

Kokage til dyrlægen!

Jeg skal lave bryllupskage til min svigerinde om 14 dage og i den forbindelse ville jeg lave en prøve-kage. Og den fik de ansatte hos min dyrlæge glæde af. Har længe ville bage en kage til dem, da de altid er flinke til at hjælpe mig og min veninde med forskellige ting - også i forhold til studiet (vi læser begge til dyrlæge). Selvfølgelig skulle kagen have form som et dyr, og det blev til en ko, en jersey vel at mærke. :) Det eneste krav var, at de skulle melde tilbage om den smagte godt.






Den er lavet med lyse lagkagebunde smurt med nutella, jordbær mousse og appelsincreme. Den er smurt op med chokolade smørcreme og betrukket med en blanding af fondant og marcipan. Har ikke fået tilbagemelding om den var god. :)


2 kommentarer :

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...