mandag den 4. juni 2012

Hæklede småtterier og en afleveret opgave!

Hold op jeg har ikke fået lavet meget kreativt den sidste uge.
Har haft fuldtidsundervisning på smådyrsklinikken på skolen og har skrevet en stor opgave færdig. Puha, jeg har haft lidt at se til, men nu er opgaven afleveret og min sidste undervisningsdag på skolen er overstået. Så venter kun specialet, weee....!

Men en lille bitte smule blev det til med hæklenålen her i weekenden.

 En fin pink nøglering. Er egentlig ikke røget med på den helt stor neonbølge, men var træt af at jeg aldrig kunne finde mine nøgler. Mon ikke jeg kan det nu? :)



Og en lille hagesmækclips fik jeg også lavet. Jeg glemmer ofte at tage spisesmækker med når vi skal ud, så lavede sådan en her så man lige kan tage et viskestykke eller håndklæde og lave det til en hagesmæk. Den her kan jo bare ligge i pusletasken hele tiden. :) 

Og i øvrigt har jeg været så heldig at vinde endnu en give away. :) Billeder og link følger. :)

Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...