fredag den 28. februar 2014

Jeg ser stjerner (+ en lille smule refashion)!

Og det gør symaskinen også. Stjerner og monstertrucks!

Spørg lige om der var en 6-årig dreng, der blev ellevild da jeg kom hjem med det her stof med seje monstertrucks på! Jeg købte det på min tur til stof-mekkaet i Videbæk - og det samme med stjernestoffet. Jeg håber det holder godt i vask for det er da for fint!

Det blev til endnu en raglantrøje fra mit modificerede Ottobre-mønster - denne gang uden ekstra kant, da stoffet her er købt til en trøje i str. 122 (se evt. dette indlæg). :)







Derudover blev det til et par matchende bukser, lavet ud af et par af mine gamle bukser. Jeg har desværre ikke et førbillede, men sådan her ser de ud nu. Jeg har egentlig bare brugt buksebenene fra de gamle bukser, hvor jeg lod sidesømmen være. Mønstret har jeg brugt før, til noget tyndere stof, og jeg må indrømme at pasformen ikke er god til det her lærredsstof (selvom det er en tynd slags). 







2 kommentarer :

  1. Upcycling når det er allerbedste, det trick har jeg også brugt et par gange, så er der intet der går til spilde :)

    SvarSlet
    Svar
    1. Ja, jeg kan ikke tåle at se et stykke næsten ubrugt stykke stof - også selvom det er en del af en bluse, kjole etc. :)

      Slet

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...