torsdag den 6. februar 2014

Hr. Skæg kage!

Min lille fis af en pige er fuldstændig tosset med Hr. Skæg. Derfor skulle hun have en Hr. Skæg kage til hendes 3-års fødselsdag. Hun fylder lige inden jul, men jeg har først fået billederne ind på computeren nu - tiden går klokken slår, i ved!. 

Jeg havde længe gået og overvejet hvilken pynt hun skulle have på kagen og da jeg så dette her indlæg hos dygtige Linda, var sagen klar. Hele kagen er lavet laktosefri (Victoria er laktoseintolerant) og indeholder jordbærmousse, alm. lyse lagkagebunde og hver "kage-del" har en fantastisk god brownie som nederste lag. Kagen er overtrukket med marcipan (kurven dog med fondant) og figurer og bogstaver er lavet i fondant. 
Som sagt er alt lavet laktosefri og det er vi ved at være ret skrappe udi, så mangler du nogle fif, så spørg endelig. :)

Jeg undskylder mange mange gange de dårlige billeder. Vores kamera var gået i stykker, så de er taget med mandens telefon og af en lidt ukoncentreret mand. ;)






6 kommentarer :

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...