søndag den 16. juni 2013

Et lille "strikket" pip fra mig!

Endelig fik jeg syet knap i den trøje jeg har strikket til Victoria. Det er en t-shirt, der er strikket ud fra et undertrøje mønster, som jeg har skalleret op i størrelsen. Den passer perfekt til Victorias buttede overkrop og fungerer godt som en lille trøje uden på en tynd langærmet til de kolde sommerdage (som vi jo desværre har nogle stykker af). Kan desværre ikke vise den på, da ejermanden sover. :)

Der har ikke været meget krea fra mig på det sidste og en af grundene er, at en af nålene på min overlocker knækkede og nu venter jeg på en pakke fra USA med 10 ekstra nåle. Jeg kunne ikke finde lige præcis DE nåle herhjemme, så måtte ty til bestilling fra udlandet. Heldigvis var det da også billigt nok, selvom fragten koster mere end nålene! 
Jeg bestiller nu ofte ting fra USA, især udstyr til mig og hesten. Det er nok en underdrivelse at sige, at der er et lidt større udvalg af western rideudstyr derovre og selvom der tillægges told og gebyr kan det tit gøres billigere eller til samme pris. Lidt utroligt må man sige. 

En anden grund til stilheden på bloggen er, at jeg er meget optaget af at søge jobs. Det er enormt spændende, for der er bare så mange muligheder. Jeg var godt klar over, at dyrlægeuddannelsen kunne bruges bredt, men jeg opdager hele tiden nye kompetencer som jeg tilsyneladende har og det er altså fedt! Jeg har mere eller mindre hele tiden tænkt, at når man er uddannet dyrlæge, så er man dyrlæge og arbejder med dét! Men nej, der er bare rigtig meget andet spændende end "kun" dyrlægearbejde som sådan og jeg glæder mig til at finde ud af hvilken vej jeg skal gå. :)

Nu til strikke-kreationen: 





Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...