mandag den 27. maj 2013

Heldige mig - og lidt i støbeskeen!

Jeg var så heldig at vinde en give away hos Sandra med bloggen Summen af Liv. Det var en vimpelranke i valgfrie farver. Sandra havde lavet en multifarvet til sig selv tidligere og jeg "bestilte" en i samme stil. Den er super fin! Om den skal hænge på Victorias værelse eller i legehjørnet i vores krea/kontor/fællesrum (for sådan et har vi nemlig fået lavet :) ), ved jeg ikke endnu.

Vores kat, Nia-Molly, syntes at de hængende trekanter var mægtig sjove! :)

Det er lidt sjovt, at jeg selv har flere af stofferne, men de er bare alle i andre farver. 

På kreafronten sker der så godt som ingenting for tiden. Tiden flyver, det er godt vejr og en masse andre undskyldninger. Men lysten er der da og jeg har fået klippet lidt som (forhåbentlig) snart bliver syet sammen. 

Jeg er også tæt på at være færdig med en strikket trøje til Victoria. Når det er fredag og Disneysjov ruller over skærmen sidder jeg gerne og ser det sammen med Adrian og noget strikketøj. Det er stort set også kun på det tidspunkt, at jeg strikker, så derfor tager selv mindre projekter lang tid. Denne trøjes sidste fjerdedel blev dog lavet færdig på en 2x8-timers biltur til Sverige i pinsen. :)





Ingen kommentarer :

Send en kommentar

Kommentarer er dejlige, så smid gerne én! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...